Megatrendy: Siła wielkich marek [webinar 6.09.2023]

icon
Podcast i analizy wideo

6 września br. (środa), o godzinie 11:00, zapraszamy na V odsłonę mini-cyklu Akademii iWealth Online poświęconego inwestowaniu w megatrendy. Tym razem porozmawiamy o inwestowaniu w wielkie i luksusowe marki.

Konferencja jest darmowa. Aby wziąć udział, wystarczy się zarejestrować – Akademia iWealth Online.

Wielkie marki to wyjątkowe i rozpoznawalne niemal na całym świecie nazwy, symbole i znaki handlowe kojarzone z wysoką jakością, prestiżem i zaufaniem. Charakteryzują się silną reputacją oraz lojalnymi klientami, stając się elementem kultury i stylu życia.

Wielkie marki wyznaczają trendy, przecierają szlaki, zachwycają świat przełomowymi projektami, stającymi się obiektem pożądania – jednym słowem, czy tego chcemy, czy nie, czy to zauważamy, czy nie, wpływają od wielu lat na nasze codzienne życie i kształtują sposób, w jaki postrzegamy świat. 

Akademia iWealth_Inwestowanie w wielkie marki

Silnym globalnym trendem są pogłębiające się podziały społeczeństwa i rosnąca zamożna klasa średnia. Zwiększające się dochody coraz większej części społeczeństwa, zwłaszcza na szybko rozwijających się rynkach azjatyckich, zwiększa popyt na produkty renomowanych marek, dla których do niedawna głównym rynkiem zbytu były kraje zachodnie. Trend ten sprawia, że największe marki stają się jeszcze silniejsze i mogą generować większe zyski, równocześnie podnosząc ceny i zwiększając sprzedaż.

Luksus to nie tylko aspiracje, marzenia, wygoda i prestiż. To przede wszystkim ogromne pieniądze. Najlepszym dowodem na potwierdzenie tej tezy jest fakt, że Bernard Arnault, założyciel i prezes koncernu LVMH, lidera tej branży, uznawany jest za najbogatszego człowieka świata.

Wspólnie z naszymi ekspertami porozmawiamy o tym: Na czym polega siła oddziaływania wielkich marek? Dlaczego inwestowanie w akcje wybranych wielkich oraz luksusowych marek ma sens? Jaka jest wartość rynku dóbr luksusowych i które segmenty rosną najszybciej? Jak wielkie firmy i luksusowe marki radzą sobie w okresach dekoniunktury i wysokiej inflacji? Kim są nabywcy dóbr luksusowych?

Dodatkowo, partnerzy z KPMG, od ponad dekady badający rynek dóbr luksusowych w Polsce, podzielą się wnioskami z trzynastej już edycji Raportu Rynek Dóbr Luksusowych w Polsce. Czas wychodzenia z pandemii, wysoka inflacja i wojna w Ukrainie nie sprawiły, ze Polacy przestali kupować towary luksusowe. Porozmawiamy o tym, jak wygląda luksus w Polsce i czy Polacy się bogacą.

Zarejestruj się i zapisz datę w kalendarzu!

Podczas webinaru istnieje możliwość zadawania pytań przez chat. Spotkanie nagramy i udostępnimy na iWealth YouTube. Tutaj można zapoznać się z instrukcją ustawień audio i wideo dla przeglądarki Google ChromeFirefoxSafari.

Zapraszamy również do śledzenia nas na Linkedin, TwitterFacebook, gdzie przekazujemy informacje o interesujących wydarzeniach, a także bieżące komentarze rynkowe.

Do usłyszenia!
Zespół iWealth